Kancelaria Radców Prawnych Dobrut w Koninie

RADCA PRAWNY KONIN

Prawo cywilne

Czym jest prawo cywilne?

Czy zastanawialiście się kiedyś Państwo co kryje się pod terminem prawo cywilne? Jest to najszersza z gałęzi prawa, w ramach której mieści się zarówno prawo rodzinne, prawo spadkowe, prawo rzeczowe, prawo dotyczące nieruchomości jak i prawo dotyczące sfery zobowiązań.

Jest to więc ta część prawa, które dotyczy każdego z nas i z którym stykamy się na co dzień. W naszej kancelarii uzyskają Państwo fachową pomoc ze wszystkich gałęzi prawa cywilnego.

Planujesz zawrzeć umowę cywilnoprawną lub inną?
Pomagamy w sporządzaniu różnego rodzaju umów cywilnoprawnych, takich jak umowy sprzedaży, umowy najmu, umowy o dzieło, umowy darowizny, umowy pożyczki, umowy współpracy czy umowy o wykonanie usług. Zapewniamy profesjonalne doradztwo i dbamy o ochronę interesów naszych klientów.

Jesteś w sporze sądowym?
Reprezentujemy naszych klientów w postępowaniach sądowych dotyczących spraw cywilnych. Pomagamy w prowadzeniu procesów sądowych, przygotowujemy pisma procesowe, przeprowadzamy negocjacje oraz reprezentujemy klientów na rozprawach. Świadczymy usługi z zakresu windykacji należności.

radca adwokat konin

Potrzebujesz pomocy radcy prawnego?

Jeśli potrzebują Państwo porady prawnej w każdej dziedzinie zachęcamy do kontaktu.

Kancelaria prawna konin

Kancelaria Radców Prawnych Dobrut prowadzi działalność i reprezentuje Klientów na terenie województwa wielkopolskiego. Obejmującego miasta Konin, Słupca, Koło, Turek, Poznań, Września, Gniezno i inne. Oferując szeroki zakres usług prawnych dla klientów indywidualnych, przedsiębiorstw oraz instytucji.

W ramach działalności na terenie całej Polski, kancelaria prawna może świadczyć usługi także w obszarach prawa, takich jak prawo karne, prawo podatkowe, prawo nieruchomości, prawo bankowe i finansowe, prawo medyczne, prawo transportowe i wiele innych, dostosowując się do potrzeb Klientów i specyfiki danego przypadku.

Przewiń na górę